Tjaaa igen!

NU är jag tillbaka med bloggskrivandet.

Tog en paus efter den sjukt sega förlusten mot granlo, har nog smält den nu. ;)
Veckan som varit har varit helt okej om man bortser från alla matcher. har kommit igång med min träning igen och det är skönt, några styrkepass i veckan är inte helt fel. Helgen spenderades med vänner, mkt kul. Kul att träffa mathias igen efter alla år i norge ;)
veckans bästa var nog min och pattes grymma seger i bowling vm i birsta :) i en fullsatt lokal med strålkastarna riktade mot oss var det ingen som kunde stoppa oss efter en timmas spel. värt att notera är att vi spelade med vänterhanden halva heltimmen ;)

Denna vecka har börja mindre bra, småkrasslig och ingen innebandyträning i måndags. I stället har man sett djurgården skämma ut sig på råsunda och arsenal utklassa fenerbahce i CL. 


Kommentarer
Postat av: jessica(:

men vännen, jag kan säga att jag och madde utklassade er;> lalala.

2008-10-22 @ 22:04:58
URL: http://jessicafroberg.bloggagratis.se
Postat av: sebb

eller ? ;)

2008-10-22 @ 23:43:07
Postat av: madde

men sebbe, sitter du å ljuger i bloggen din? :O jag å jessica vann ju solklart över er. (:

2008-10-23 @ 17:54:37
URL: http://madeleene.bloggagratis.se
Postat av: seb

Men madde, du vet att jag inte ljuger! Jag vann ju över er båda tsm efter första serien! ;)

2008-10-24 @ 02:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0