Rock`n`roll!

Spenderade en sjukt kul helg förra veckan!! Sjukt kul!!

I fredags blev det poker med, Mats, mats tjej malin, fux, bulan, thobbe, hansson och hans tjej bea. Det gick sjukt bra för mig till en början och hängde med lång tid. Med tanke på att de jag spelade mot, har spela poker mkt längre än mig. Men jag lever på mitt fruktade pokerface, haha! Kan aldrig hålla mig för skratt! Iaf såå slutade jag fyra..en placering från pengarna, gaaat damit!! Men det som störde mig mest var nog att jag åkte ut på A+K mot en 6+7, går det ? Efter det blev det lite ping pong lir och sedan hemgång. En rolig kväll !!

Lördagen blev en av de bästa på länge, förutom att vi förlorade våran seriematch mot topplaget sirius! Men det satt långt inne, och tycker att vi var värda poängen.. 3-5 slutade matchen. Vi hade 3-4 med 15 sek kvar när de gjorde mål i öppen bur. Tråkigt men är stolt till lagets inasatts där vi visar att vi inte är ett bottenlag! Efter matchen var det bara att skynda sig att byta om för att åka till mats och malin, där vi skulle byta om till fin kostymerna. Sedan tog vi bilen bort till bergsåker trav banan där brudparet hade hyrt resturangen. När vi kom dit fick vi en välkomsdrink och man skulle nu ta sig akt att lära känna alla som var där. Det bjöds på god mat, verkligen supergott! Sedan var det dags för festen. Sundsvalls bästa brölopps DJ var där och bjöd på musik, det blev en grymt bra stämning och han körde massa klassiker. Man stog på dansgolvet hela natten! Hade träningsvärk när man skulle gå hem sedan, så vi fick ta en taxi! Dessutom erbjöd jag mig att cykla ner till Big boy opch köpa hamburgare till hela sällskapet som skulle sova hos mats och malin.

Och cykla var inte det lättaste, Full, orkanväder ute och två stora påsar med dricka och hamburgare. Dessutom mitt under resan ringer tobbe och och frågar hur det går, hahaah jadu sa jag, är på väg ner i diket just  nu men annars går det bra, håller på att blåsa bort annars går det bra, är full men det är inge problem ;) Vi åt och spelade lite fylle pingpong sedan somnade vi alla!  Jag somnade på golvet! haha. Dagens var nog Jonny , han som gifte sig, de höll på med en lek där de skulle se vad brudparet kunde om varandra. Hahaha Jonny jonny,  han svarade fel på sin egen tjejs ögonfärg! Dåligt det där! ;)

Söndagen skulle bli så fruktansvärt kul! Vi gjorde ngt olagligt!! Det ända jag behöver säga! Vill ni veta vad `vi gjorde ?? ;)
Måste också säga att jag gjorde världens kap, köpte en blender (mixer) som var nersatt från 400 till 129 kr. Nu Blire smootie, drinkar och milkshake ;)

                                




Kommentarer
Postat av: the best

det är väl klart vi vill veta vad ni gjorde?!:O

2008-11-04 @ 16:46:32
URL: http://amly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0