Matchdags!

Sitter just nu och dricker en kopp med te och peppar inför matchen mot sirius som startar om ca 3 timmar.  En otroligt svår match mot ett Sirius som är ett topplag i serien och t.o.m kanske seriens bästa lag. Lätt ett lag som slåss om en plats till superligan!  Dem har pressen på sig att ta poäng och det ökar våra chanser att kanske ta den här matchen idag, jag hoppas på det. Hoppas även att våran första lina kan börja producera igen som de gjorde i början på säsongen.

Efter matchen blir det bröloppsfest hos Jonny och Anna som gifte sig för ett tag sedan på Gotland, grattis och all lycka till er i framtiden, ett underbart par!! Mat, fest och umgås..låter som en toppenkväll! Ni som inte vet vem Jonny är så kan jag säga att han min gamla lagkamrat i innebandyn och en grym pappa till kanske världens coolaste SAM! Han är även Djurgåradre och kanske Sveriges dåligaste förlorare ;) En mycket mycket bra vän med!  En mycket rolig kväll kommer det bli, och jag drar på mig kostymen för bröloppsparet!





peace out

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vem tycker om en Djurgårdare liksom? ;)

2008-10-26 @ 13:06:07
URL: http://hnavas.blogg.se/
Postat av: jessica(:

djurgården är den rätta grejen! :)

2008-10-26 @ 15:27:59
URL: http://jessicafroberg.bloggagratis.se
Postat av: Elin

haha men det är väl klart man applåderar på bio premiärer, det är ju skit kul! om filmen är bra vill säga! haha okej, ja det lovar jag att jag ska göra!;) Jaa ellerhur, hur bra är inte dom filmerna?=) Hoppas du hade en trevlig kväll och att matchen gick bra!=) och föresten så är du skyldig mig 2000kr nu eftersom du skrev att du ville ha soffan ;) kommer och dumpar den hos dig till veckan lr nått? :P

2008-10-27 @ 15:20:52
URL: http://eandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0