Helgen!!

Helgen i sin helhet har väll vare både upp och ner. Måste erkänna att det var mest negativt men det fanns en del positivt också.

På fredagkväll blev det som sagt poker. Hade ju tänkt mig att pengarna skulle ligga i min ficka efter kvällens slut men så blev inte fallet. Men hängde med bra länge ändå. Annars en riktigt trevlig kväll! Kvällens bästa var nog att jonny själv på hemmaplan åkte ut först! TVÅ gånger! Efter det blev han inte så glad, tog på sig träningsoverallen och gick ut och sprang.. var borta ett bra tag, ringde frugan hans och bad henne komma och hämta han för att han inte orkade springa längre, sedan blev hon tvungen att köpa mat. på big boy. haha!! Det kallar jag service!

Dagen efter var jag 100% taggad till matchen mot Mora, alla visade sig att vara grymt taggad och jag visste att vi skulle vinna matchen! Men så blev inte fallet för andra gången, förlust trots en grym början och en jämn match. Tungt som fan efter matchen i omklädnigsrummet. Tog ett tag att kyla ner oss.

För att kyla ner mig drog jag och tobbe till mats tjej. Vi hyrde vantage point som jag visserligen har sett men den är så bra så man kan se den 100 gånger till. Efter filmen kom också bulan och vi spelade pingis hela natten tror jag. Rundpingis!! grymt jobbigt!! När klockan var 2 på natten låg alla på soffan, helt slutkörda, antingen med en skada eller med pingisarm. hah ;) Att vi pallade! Efter pingisen avslutades dagen på subway därman tog en macka.  Dagens bästa är lätt Patrik svennsson som verkligen ÖSER in poäng, 5 till idag och 15 poäng på tre matcher bästa i Div 1, nytt rekord kanske! Dagens tabbe står nog bulan för som "inte" såg stolen bervid pingisbordet och sprang rakt in i den och bröt av nageln ;)

På söndag vaknade jag med tränigsverk i långfingret efter pingisen, dessutom höll jag på att frysa ihjäl pga att jag är klantig och somnar med fönstret öppet, Hejja mig! ;) upp och åt frukost sedan bar det av till farfar som fyllde år. Grattis bästaste farfar! Tårta och allt kunde ju inte blive ett bättre mellanmål! Resten av dagen spendera jag att kolla på innebandy med mats, malin och tobbe. Under den sissta matchen var jag en millimeter från att somna!! ;) Men ändå en trevlig dag. Dagens tabbe måste jag nog stå för. Vi hade köpt mat på sibylla och skulle sätta oss och äta på sporthallen. Jag som är trött som fan, tar upp strippsen och börjar fibbla med dom.. det slutar med att jag tappar alla på golvet, hejja mig!! sjukt klantig dag! Ajja men helgen som helhet var som sagt både positivt och negativt!

                   


Kommentarer
Postat av: :)

söthjärtat!

2008-10-06 @ 23:09:17
Postat av: amanda T

åh nej. Bröt han av nageln? :( Va heeemskt!

;D

2008-10-08 @ 21:49:34
URL: http://athornlund.blogg.se/
Postat av: sebbe

Njaa, det verkar nu som han bryte hela tån faktiskt ;)

2008-10-09 @ 00:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0