Hallo

Tisdag och träningslediga, känns skönt efter träningen igår. Jag tog slut efter en halvtimme, vet inte vad som hände.. det måste vara rundpingisen sen i lördags som satt sig i bena. Sista bytet hängde jag på klubban, mina lagkompisar visade till och med hur jag såg ut på planen, hehe och det var inte så piggt!! Som på (bilden) fast jag lutade mig mot min klubba ;) haha.

Just nu sitter jag hos bulan, var nyss och köpte mig något att äta. Har laddat hem en film som jag vill se men hittar ingen svensk text, jobbbigt! Ikväll blir det att fira jozke som fyller 19, grattis!!



                                             

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det funkar bra för dig ser jag ^^ Fy, inte vara så trött på träningar :P

2008-10-07 @ 19:17:43
URL: http://hnavas.blogg.se/
Postat av: Majabaja

SLANGEN! En blogg, det var de värsta ;)

2008-10-07 @ 21:50:33
URL: http://majaj.blogg.se/
Postat av: sebbe

bara för att du har mkt snyggare blogg än mig ;)

2008-10-07 @ 22:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0