Duracellkanin?

Klockan är snart 3? och jag är uppe än? vad gör jag vaken nu? jag behöver väll sömn? behöver man inte det för att klara dagen? hur gör jag så jag kan bli trött på kvällarna? jag går ändå upp rätt tidigt och sliter om dagarna med träningar och shit, ska man inte bli trött då? vad är det för fel? är jag någon typ av duracellkanin som bara går och går och går? Okej jag blir trött ganska ofta men även då somnar jag inte? Det spelar ingen roll om jag går och lägger mig, jag somnar ändå inte, förs om några timmar!  Det är ju galet!

Många frågor, och jag är desperat att finna ett svar!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

läs en bok, det är tråkigt o då somnar du :) ju mer du sitter vid datorn och tvn på kvällarna blir det svårare för dig att somna.

2008-10-24 @ 09:05:45
Postat av: seb

testade det ett tag, men det var ju lika sämst det med :(

2008-10-24 @ 13:36:09
Postat av: Johanna

Men då får du väl helt enkelt ringa och prata med mitt tills du blir trött :) Jag älskar ju att prata med dig, oavsett tid! :)

2008-10-24 @ 18:06:05
URL: http://johannaasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0