Veckan i helhet!

Veckan i sin helhet har bestått av en hel del träning, som vanligt då.. men jag kan inte rå för att det är så mkt träningar i veckan. Det har väll gått helt okej på träningarna trots att jag har världens sämsta kondis just nu.. kanske dags att gå ut och springa lite sebbe ? Jaa bra idé! =D

Annars har jag bara slappat denna vecka.. måste ha varit den snabbaste långsamaste veckan på länge.. har ingen aning om den har gått snabbt eller långsamt :S  Jag har nog inte tänkt mycket denna vecka. Världens slappaste vecka har det varit iaf! Men det finns ljusglimtar här och där.. när man tar tag i sig själv och hittar på saker.. tror det har räddat mig denna vecka från att hamna på psyket eller ngt ;) haha nejdå, MEN JAG MÅSTE HA ETT JOBB, någon som har lust att ge mig ngt ? vad som helst!! I do anything for money ;)  haha


Kommentarer
Postat av: elin

haha du vet vad du ska jobba med!;)

2008-11-15 @ 00:04:12
URL: http://eandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0