long long way home!

Nu sitter jag på bussen och är på väg hem från stockholm, nyss äte på donken..sjukt gott när man är hungrig. Matchen förlorade vi tyvärr mot älvsjö trots våran bästa match för säsongen. Fick äran att spela med svensson och lundberg, det gick riktigt bra..första målet för året kom! Efter det kändes det som att de släppte och jag tyckte själv jag spelade bra. Känns just nu att min dåliga start på säsongen kan vända och bli ngt bra.

Annars har helgen varit riktigt lyckat.. har spendera den med vänner. Strosat runt på staden eller bara tatt det lugnt :)
Igår var vi ett jävla gäng som gick ut på resturang och åt, riktigt kul.

Till veckan som kommer blir det träningar och förhoppningsvist ngt kul, men först och främst ska jag ta en RIKTIG lång sovmorgon imorgon :)

Nu fortsätter bussresan med film och sova, hörs!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0