Långfredag redan?

Sitter nu här och sumerar min otroliga vecka.. idag är det fredag och förmodligen min längsta fredag på länge!!
Har haft nå otrolig värk idag, och plåga mig med det..fick tyvärr åka in till sjukhuset, men det tog tid att komma dit.. fick tid klockan 18, och innan det satt jag och räknade varje sekund från klockan åtta imorse.. knarka ipren på löpande band, galet kul hade jag, eller!! Men till slut kom jag iväg. Då visade det sig att man inte kunde göra ngt åt det utan att det skulle läka av sig själv.

Så nu sitter jag och har fortfarande ont och knarkar ipren och dricker te! Jag får hoppas att det är bättre imorgon, för då bär det av till Sandviken för att spela match! NU blir det vinst!!

Efter det blir det förhoppningsvis utgång om jag inte mår allt för dåligt!! Ses inne i krogvärmen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0