Dagen efter!

I går hade jag en väldig trevlig kväll! Det började med väldigt go mat på indisk resturang, efter det blev det basta, så otoligt skönt, eftersom det var kallt som fasen ute. Vi var på universitetet och basta, mitt bland alla datorer och bord hade man tryckt in två stycken bastusar, dusch m.m. Helt okej! Efter att alla hade drucke tillräckligt så var det dags för utgång. Vi gick in på O´learys. Jag lyckades spela hem pengar på blackjack, som jag senare använde till att äta. Vi dansade och hade kul.
EN helkväll!

Just nu sitter jag hos bulan i hans nya lägenhet och ska strax åka hem. Haft en sjuk huvudvärk idag och har mest bara lega och sett på tv.  Ska hämta mamma min i stan också, sedan ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0