Måndag 1 december!

Nu är december igen, tycker det går så vansinigt snabbt.. känns som det var julafton igår. Om precis 24 dagar är det julafton och ännu ett år med julbord och festligheter har ägt rum. Galet!

Idag vaknade jag klockan 10, låg kvar i sängen ett tag och tänkte igenom min dag. Ville ut och springa men kände att jag pallade inte det eftersom jag har träning på kvällen. Så springningen kör vi imorgon. Gick upp och satte mig vid datorn iaf och plugga lite smått, det gick bra. Åt frukost och satte mig vid tvn en stund, skönt som bara den. 

Under dagens gång gjorde jag inte så mkt, väntade på att Jutman skulle komma så vi kunde planera lite, och till slut dök han upp från ingenstans.. vi snackade lite, sedan var han tvungen att åka hemöver. 

Jag kollade även på innebandy ikväll, Täby-AIK.. säger bara Rasmus Sundstedt, kille har ju ett skott som många andra inte har. Även 89 och medtagen till landslaget.. tråkigt, NJA! Hoppas att jag kan ta mig till den nivån någon gång i livet.. men det lär ju aldrig hända.

Träning blev det iaf, men blev sjukt besviken när jag kom till träningen och det bara var 10 spelare där var av tre målvakter.. sitter man och åker flera mil och sedan är det så dålig anslutning på träningen. tråkigt.. less less less.. men det är bara ta nya tag på onsdag när det gäller innebandyn. NU längtar jag till imorgon och löpandet! Heja mig!

Bye #88
 

Kommentarer
Postat av: FRIDAFRIDAFRIDA

du är galen du som längtar till löpning :D

2008-12-02 @ 12:37:35
URL: http://fridaosv.blogg.se/
Postat av: Michaela

Svar: Tack så mycket, jag tänkte jag skulle göra en till dig också idag, om jag hinner. :)

2008-12-02 @ 14:54:03
URL: http://hnavas.blogg.se/
Postat av: FRIDAFRIDAFRIDA

haha men hua :D galning säger jag bara

2008-12-02 @ 18:23:28
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0