3 December

Den här dagen blev inte som jag tänkt mig.. Jag och Matt skulle kliva upp och springa på morgonen men det pallade vi ju inte, var hur trött som helst imorse. Så vi gick upp och åt lunch ist vid 1 tiden. Efter att Matt hade åkt hem slappade jag bara och pluggade vilt hela dagen.

Notera att det snöade hela dagen, och det är lika med skotta snö och det är lika med muskler.. muskler, det som jag behöver, kanon va ? =D Så jag gick ut och skottade bort all blötsnö på uppfarten som vägde bly, lite träning idag iaf..Men iofs hade jag ju träning med innebandyn på kvällen då.

Väl på träningen upptäcker jag att det fattas hur många som helst, som i måndags, så PISSDÅLIGT! Åker man åter igen flera mil sedan är det inga på träningen typ. Början av träningen var bedrövlig, sedan blev det match och lite förbättring.
Tyckte jag tog för mig ganska bra ändå.. synd att inte first coach var där och kollade.

First coach har nog mkt att göra nu, han kom nyss ut med en bok som handlar i stort sätt om hela hans liv och hans kamp mot spelberoendet. Boken finns att köpa. Författaren Jonas Pettersson (coach)
Jag ska köpa den!

#88



Kommentarer
Postat av: madde

ge den till mig så jag kan ge den till robin å rasmus!

2008-12-04 @ 17:18:54
URL: http://madeleene.bloggagratis.se
Postat av: jessica(:

låter helt perffa;)

2008-12-05 @ 13:52:21
URL: http://jessicafroberg.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

fan vad hurtig du är!

2008-12-20 @ 21:50:18
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0