2 December

Vaknade åter igen klockan 10 imorse, stort av mig!! Gick ut och sprang som jag sa..det blev ungefär 5-6 km, en bra start eftersom det var år sedan jag sprang sist (a) kändes det som iaf (a) Sedan körde jag lite ben och duschade :)

Sedan ringde jag Matt Jeyson (jutman) och vi bestämde att vi skulle besöka birsta. "Matt" kom en timme senare hämtade upp mig, därefter åkte vi och hämtade patte och drog till Birsta. Matt var helt galet köpglad idag, helt oväntat! Han fyllde påse efter påse! Han måste få ångest! Stackarn! Efter ett besök i varje affär gick vi och åt på Ikea.. Jag köpte en köttbulletallrik, 16 kr, ba sådär! hur mkt kostade dina bullar då Mattt??? ;);)

Kvällen har man spenderat framför tvn och sedan blev det styrke överkropp!! Helt okej dag tycker jag, sjukt nöjd!
Nu blire sängen, längtar redan till morgondagens löpning. KL 10.00 ;)

Peace out !!

Kommentarer
Postat av: jessica(:

börjat ett nytt liv? ^_^

2008-12-03 @ 08:27:04
URL: http://jessicafroberg.bloggagratis.se
Postat av: amanda

ja det har han:D

2008-12-03 @ 14:41:12
URL: http://amly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0